کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

به وبلاگ کلاس سوم ریاضی و فیزیک دبیرستان شهید احمدی روشن گتوند خوش آمدید
امیدوارم مطالبی که اینجا گذاشته میشه به دردتون بخوره

۴۰ مطلب توسط «ســـــردار ســـــورنا» ثبت شده است

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان دو هفته پس از آخرین امتحان نهایی آنها و در هفته دوم تیرماه اعلام می‌شود.

به گزارش میگنا، عبدالامیر عرفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی و توزیع کارنامه‌های دانش‌آموزان گفت: یک هفته پس از برگزاری آخرین امتحان نهایی، حوزه‌های تصحیح، نمرات را به مدارس ابلاغ می‌کنند و مدارس نیز تا یک هفته فرصت دارند این نمرات را از طریق برد مدارس به دانش‌آموزان اعلام کنند. 

وی افزود: پس از اعلام نتایج امتحانات نهایی، دانش‌آموزان پنج روز فرصت خواهند داشت تا درصورتی که نسبت به نمره اعلام شده اعتراضی دارند، آن را به صورت کتبی به مدرسه اعلام کنند تا در حوزه‌های رسیدگی بار دیگر اوراق امتحانی آنها بازنگری و تصحیح مجدد شود. 

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش تاکید کرد: اعلام اعتراض به نمرات نهایی تنها به صورت کتبی قابل قبول است و چنانچه دانش‌آموزان در فرصت اعلام شده نسبت به اعتراض خود اقدام نکنند، نمره نهایی آنها همان نمره اعلام شده خواهد بود. 

عرفی گفت:‌ با توجه به اینکه کارنامه دانش‌آموزان به نوعی سند پایان تحصیل برای آنها محسوب می‌شود، لذا کارنامه‌های نهایی به صورت کتبی به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد. 

وی در توضیح بیشتری گفت: در حال حاضر برخی از مدارس به سامانه اینترنتی متصل هستند و خانواده‌ها می‌توانند کارنامه‌ دانش‌آموزان را اینترنتی نیز دریافت کنند، اما نمرات نهایی تنها از طریق برد مدارس اعلام می‌شود، لذا دانش‌آموزان باید با مراجعه حضوری از وضعیت نمرات خود مطلع شوند. 


  • ســـــردار ســـــورنا

بالاخره امتحانات نهاییمون هم تموم شد و وارد تعطیلات شدیم.

ما تمام تلاشمون رو تو این یک ماه انجام دادیم.امیدوارم بعد از گرفتن کار نامه رومون بشه تو روی آقای فتحی نگاه کنیم.

همچنین باعث افتخارش باشیم.

اگه هم نشدیم خدا کنه ببخشمون.


از طرف کلاس سوم ریاضی

  • ســـــردار ســـــورنا

روز پنج شنبه 9/11/93 تیم والیبال کلاس سوم ریاضی در یک دیدار سخت و نفس گیر توانست  2بر 1 از سد تیم پر قدرت سوم تجربی عبور کند.  سپاس قهرمانان


قهرمانان:

1- علی یوسفی

2-محمد علیزاده

3-میلاد الیاسی

4-مجتبی علیپور

5-علی درویش نژاد

6-احمدرضا انوشه

7-سعید شاهمرادی

  • ســـــردار ســـــورنا


سلام 

 

به لینک زیر برید

لینک

بعد از ثبت نام کلماتو تایپ کنید

بعد از امتیازتون

رو ببینید

  • ســـــردار ســـــورنا

مشکلات اسکلتی:
مشکلات نواحی مچ،گردن وپشت،کودکانی را که به مدت طولانی از کامپیوتر استفاده میکنند،تهدید میکند.زیرا فرد در یک وضعیت ثابت ساعت ها مینشیند ودر نتیجه ستون فقرات و استخوان بندی او دچار مشکل میشود.همچنین احساس سوزش و سفت  شدن گردن،کتف ها و مچ دست از دیگر عوارض کار نسبتا ثابت و طولانی مدت با رایانه است.از شدت این عوارض با رعایت نکات زیر میتوان کاست:
1-پشت به وسیله صندلی حمایت شود.
2-به عقب زانو ها فشار وارد نشود.
3-زاویه بین ساق پا و ران بیش از 90 درجه نباشد.
4-صفحه ی مانیتور طوری قرار گیرد که کودک در حین بازی به راحتی آن را ببیند و مدام گردنش را به عقب یا جلو خم نکند.
5-تجهیزات مناسب (صندلی راحت،میز ثابت) در محل کار وجود داشته باشد.

  • ســـــردار ســـــورنا

مانند بسیارى از کشورهاى خاورمیانه، قلیان یکى از وسایل تفریحى رایج در ایران است که اگرچه بارها از سوی مسئولان وزارت بهداشت و نیروی انتظامی مصرف آن در اماکن عمومی و به خصوص سفره‌خانه‌های سنتی منع شده،‌ اما ظاهراً به راحتی نمی ‌شود، شر آن را از چنین مکان‌هایی کم کرد.

متخصصان اعلام می‌ کنند که مصرف‌ کنندگان قلیان، در هر بار مصرف، دود بسیار زیادتری را در مقایسه با کشیدن یک نخ سیگار دریافت می‌ کنند.

افراد سیگاری که به طور متداول ‌8 تا ‌12 نخ سیگار در روز مصرف می‌ کنند، به طور متوسط با ‌40 تا ‌75 پُک که به مدت ‌5 تا ‌7 دقیقه به طول می ‌انجامد، حدود ‌5 تا 6 لیتر دود استنشاق می‌ کنند و این در حالی ‌است که مصرف ‌کننده ی قلیان در هر وعده مصرف که به طور متداول ‌20 تا ‌80 دقیقه طول می ‌کشد، حدود ‌50 تا ‌200 پُک می ‌زند که هر پک به طور متوسط حاوی ‌15/0 تا یک لیتر دود است.کشیدن یک یا دو بار قلیان در روز، فرد استفاده‌ کننده را دچار اعتیاد می ‌کند، در حالی ‌که تصور غلط جامعه این است که دود حاصل از قلیان از آب رد می‌ شود و مواد سمی آن از بین می‌ رود...قلیان,ضرر قلیان,دود قلیان

  • ســـــردار ســـــورنا


در چه زمینه هائی ایران در جهان مقام اول را دارد؟

رتبه های اول ایران در دنیا :

  • ســـــردار ســـــورنا

بى خبرى , خوش خبرى
No news is Best news

 

 

شتر دیدى , ندیدى
You see nothing, You hear nothing

 

 

عجله کار شیطان است
Haste is from the Devil

 بقیه در ادامه مطلب

  • ســـــردار ســـــورنا

طی مسابقه ای که در روز یکشنبه 11/12/1392 تیم مقتدرمون با تیم کلاس اول B انجام داد تونستیم با پنالتی برنده شیم.البته ما در حد انتظار ظاهر نشدیم و ناگفته نماند که حریف بهترین روزش رو داشت.این فینالیست شدن رو اول به خودمون و بعد به سایر بچه های کلاس تبریک میگم.به امید قهرمانی.

دوم ریاضی 1 _ 1 اول B (پنالتی 2 _ 1)

ابوالفضل فرج وند    مهدی عقیقی


  • ســـــردار ســـــورنا

http://www.smsplz.com/wp-content/uploads/2014/01/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87-92-smsplz_com_14.gif

  • ســـــردار ســـــورنا

پیش دانشگاهی(الف) 3 _ 0 اول A__________ سوم ریاضی _ اول c  (لغو شد)

  • ســـــردار ســـــورنا
برای مشاهده ی اخبار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
  • ســـــردار ســـــورنا

 برای دیدن نتیجه ی مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

  • ســـــردار ســـــورنا

جدول بازی ها در ادامه مطلب


  • ســـــردار ســـــورنا

پس از برگزاری دوره ی قبل جام مینی فوتبال مدرسه ی احمدی روشن و قهرمانی دوم ریاضی که باز هم اقتدار خودش رو در مدرسه نشان داد،نوبت به برگزاری جام دوم شد. این بازی ها در روز پنج شنبه 24 بهمن شروع شد.اگر چه دیر به این جام پرداختیم اما سعی میکنیم خبر های هر روز بازی ها را به اطلاع بازدید کنندگان عزیز برسانیم...به امید قهرمانی کلاس خودمون.....راستی فینال جام قبل ما تیم مقتدر دبیران رو سه به صفر بردیم.

  • ســـــردار ســـــورنا