کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

به وبلاگ کلاس سوم ریاضی و فیزیک دبیرستان شهید احمدی روشن گتوند خوش آمدید
امیدوارم مطالبی که اینجا گذاشته میشه به دردتون بخوره

         : مدیریت

به وبلاگ کلاس سوم  ریاضی وفیزیک


 دبیرستان شهیداحمدی روشن گتوند


 خوش آمدید

 

نظرات  (۱۵۳)

  • دبیر شیمی ناشناس
  • میگم شما کی رفتین کلاس سوم که وبلاگتون رو تغییر دادین؟
    پاسخ:

    فرهاد : سلام

    یه هفته پیش

    اغا چرا اینقد در حق من ظلم میشه؟؟؟

    غلطم چی بود که گرفتم 19.50؟؟؟

    سلام
    خوبید؟
    چه خبر؟
    نمره هاتون خوب بودن؟
    پاسخ:
    آرمین:
    سلام 
    ممنونم شما خوبین
    آره عالی بودن مرسی خیلی ممنونم 
    سلام!
    سال نو رو بهتون تبریک میگم
    ایشالا که سال خوبی پیش رو داشته باشین
    پاسخ:
    مرسی.همچنین
    آرمین آماده شدن؟اگه آمادن یا برام ایمیل کن یا یه جوری بهم برسونشون
    پاسخ:
    آرمین: نه هنوز اگه اشکال نداره بزار بعد عید 
    دارم یواش یواش به این نتیجه میرسم که وبلاگ دوم تجربی رو به عنوان وبلاگ برتر معرفی کنم.اصلا آپدیت نیستید
    پاسخ:
    آرمین: سلام سال نو مبارک آقای فتحی امیدوارم سال خوبی باشه براتون
    آقای فتحی ما بیکار نیستیم بشینیم دور وبلاگ 
    میریم بیرون و اونموقع هم که میاییم خسته ایم و حال نداریم بشینیم دور وبلاگ
    فرهاد: سلام سال نو مبارک، هرجور راحتین
    در مورد عید نوروز و ملی شدن صنعت نفت؟
    آرمین وابولفضل عیدتون مبارک صدسال به این سالا...................
    پاسخ:
    آرمین:سلام عید تو هم مبارک سال خوبی داشته باشین
    ابوالفضل: سلام.مرسی عیدت مبارک
  • مجتبی فتحی
  • خوب سوال کن از بزرگترا.همش که نباید مطالب تو وبلاگ کوپی از وبلاگای دیگه باشن یه کم به خودتون زحمت بدین نویسندگان وبلاگ بهترین کلاس دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن
    پاسخ:
    باشه
  • مجتبی فتحی
  • چرا در مورد اتفاقات کلاس و مدرسه و همینطور در مورد مسایل روز مثل تاریخ چهارشنبه سوری و یا رسم و رسوم مردم منطقه ما تو ایام نوروز در زمانهای قدیم چیزی تو وبتون نمیزنید؟
    پاسخ:

    آرمین: والا اطلاع کافی ندارم      

     

    مشگم سوالات لیگ علمی رو یکی بزنه تو ویلاگ
    پاسخ:
    بیکار شدم باشه
  • عـــــــا ر فــــــــ
  • ای مطلب گذاشتنتون دو دهــــــــــــــنم
    یه چیزی بزارید که ربط داشته باشه
    پاسخ:

    فرهاد: ای حمایتت تو دهنم.

    چی بزارم آقا؟؟؟

  • رضا ادیسون
  • سلام 
    آفرین فرهاد انگار از طرفداران کورش هستی
    ولی هرچی باشی به اندازه ی من دوستش نداری 

    لعنتی ها!!!!!! امروز شانسی بردید

     با اینکه دوست داشتم پیش دانشگاهی ها برنده بشن ولی جا داره یه تبریک هم به تیمتون بگم

    پاسخ:
    آرمین:تیم ما همیشه قهرمانه و به خاطر تبریک هم ازت تشکر میکنم 
  • مجتبی فتحی
  • سوالات گروه خودتون رو بزنید تو وبلاگ آرمین و فرهاد و ابوالفضل
  • حسن غفاری پور
  • سلام دوم ریاضی ها تو وبم لینک هستید شما هم من رو لینک کنید
    heyyou.blog.ir
  • مجتبی فتحی
  • آرمین ابوالفضل فرهاد کجایید؟مطلب جدید؟سعی کنید وبلاگتون علاوه بر مطالب علمی و جالب،وقایع روزانه کلاس و مدرسه رو بازتاب بده!
    پاسخ:
    این طراحی سوالات وقت ما رو گرفته
    فردا قراره تو میدون تیر یه حمله انتحاری به شما بشه حواستون به خودتون باشه؟؟فردا که شهید شدی شرت نگیرمووووووون!!!
    کسی که خودشو a معرفی کرده.میشه اسم واقعیتون رو بدونم؟   
    میدونی من کیم خو/اگه  میشه نظرات سفیر رو تایید نکن.باشه عزیزم؟
    درست شد وبلاگ اومد بالا!عالیه!!!و چه میکند سفیرwhat?82239
    راست میگم فک کنم کامپیوترم خراب شده!وبلاگ کلاسمون نمیاد بالا!!
    با تو که نبودم با سفیر بودم
    به جز من 3 نفر دیگه تو وبلاگن تو مشکل داری.
    پاسخ:
    چه مشکلی باید داشته باشم
     شایان نمیدونم چرا وبلاگ بالا نمیاد از موقعی که این بی وجدان ها وبلاگ رو حک کردن یه جوری شده
    سفیر بیا تو وبلاگ خودمون.
    منکه تمومش میکنم اگه تو حوصله داری برا خوت حرف بزن. 

    شایان تو غلط میکنی منو به رسمیت نمیشناسی

    .

    .

    مار تو استین پرورش دادم

    یکی از پیام های سفیر رو بخون متوجه میشی؟
    پاسخ:
    حوصله ندارم بیخیال
    واقعا اگه دست بردی تو متنش کار زشتی بوده؟
    پاسخ:
    کدوم متن
    ما پیرزن هستیم!پیرزن
    پاسخ:
    چه ربطی داره؟

    هر هر هر

    فکر کردی خیلی باهوشی پفکی.اخرین بارت باشه متن منو خراب میکنی ای پارافین

    پاسخ:
    درد
    ی چیز همین جا میگم این سفیر رو کلاس ما به رسمیت نمیشناسه.
    پاسخ:
    هیچکی به رسمیت نمیشناسه
    Ma perezan hastem"
    پاسخ:
    چه؟
  • یکی از دوم ریاضی
  • salam bache ha,samte chape veblag dovom tajrobi bebin kalame"lahazat" ro chetor neveshte khile zayast'"';
    پاسخ:
    آرمین:مرسی 

    فردا روز امتحان تعیین سطح هست.این بار خیلی امیدوارم که دوم تجربی کولاک کنه و دوم ریاضی به.....بره

    ما پیرزیم

    .

    مثل همیشه زنده باد دوم تجربی 

    پاسخ:
    شما چی هستین؟
    فردا ضدمین روز تاسیس وبلاگتونه تبریک میگم
    پاسخ:
    مرسی
    فرهاد یه مطلب جدید بذار. 
  • مجتبی فتحی
  • میگم پاک کن آرمین همشون رو پاک کن!
    پاسخ:
    پاک کردمدیگه فکر نکنم باشه؟
  • مجتبی فتحی
  • از اون خواهر خواهر و هر نظری که در ارتباط با مدارس دخترانه باشه خوشم نمیاد پاک کنید.
    پاسخ:
    آرمین:باشه
  • رضا ادیسون
  • میگم شما یکی از نظراتم رو نذاشتین که بچه ها ببینن یا نیومد براتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آرمین:شاید نیومده
    ا خو میل خودته؟
    پاسخ:
    همینطور
    همون وبلاگ دوم تجربی سابق هنوز پا برجاست؟راستی شما کی هستین؟
    پاسخ:
    من آرمینم 
    یادم نبود میخواستم باهات دیگه حرف نزنم
  • رضا ادیسون
  • میگم داخل اون عکس(به عنوان تیم با اقتدار)فرهاد هم هست؟
    کدومشونه؟
    پاسخ:
    ارمین:نه فرهاد نیست
    این بار هیچ کاری نکردم
    رو رو برم.حالا شیرینی چی میخوری؟
    مجددا بابام موبایلمو گرفته وگرنه بهت اس میدادم
    پاسخ:
    فرهاد: ای دستش درد نکنه...

    خوابم میاد منکه مثل تو نیستم شبا نخوابم فردا شیرینی میخرم میارم خوبه
    پاسخ:
    فرهاد:شیرینی کمه؟
    فرهاد خیلی زرنگی اینا رو از خودم یاد گرفتی؟
    پاسخ:
    فرهاد: بللللللللله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کدومارو میگی طاوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ااااااااااااااااااااا فرهاد خیلی کلاشی(زرنگ)
    آرمین حالا نظرت چیه؟راستی قالب وبلاگت خیلی بهتر شده ؟عسیسم
    پاسخ:
    فرهاد:همین طور ادامه بده...
    آرمین من عادت ندارم منت کشی کنم خدایی ببخش من رو این اولین باره دارم منت کشی میکنم .
    پاسخ:
    فرهاد: بخدا ما فکر نمیکردیم نقشمون اینقد جواب بده...
    خوباشه بابا انقدر کینه ای نباش حالا من عصبانی بودم یه چیز بهت گفتم ببخشید دیگه ا همین الان هم تو وبلاگ خودمون ازت عذر خواهی کردم.کلافم نکن
    پاسخ:
    فرهاد: اصل موضوع این بود که ما میخواستیم همین رو ازت بشنویم...
    حالا هم اگه ناراحت شدی ببخشید الان تو وبلاگ خودمون هم مینویسم.هم تو هم فرهاد و هم ابولفضل آقا ما چاکریم
    پس از حالا همه چیز رو فراموش کن من نمیخوام باهات قهر باشم ولی قبول کن اشتباه کردی؟
    پاسخ:
    شایان برو نگاه کن چه نظراتی دادی و هر حرفی از دهنت در اومد بهم گفتی 
    ا خواستی سر به سرم بذاری نامرد اعصابم رو خراب کردی الان میخوام شام بخورم از بعد مدرسه تا الان نشسته بودم پیش کامپیوتر و تو یه فرصت مناسب از اشتباهت استفتده کردم؟
    پاسخ:
    فقط این حرفو بهت بزنم که به جان خودم فقط نیتم این بود که یه دوروز اعصابتو خراب کنیم وگرنه هیچ قصدی دیگه هم نداشتم و بعدش خواستم رمزشو بهت بدم
    الان هم دیگه حالم ازت بهم میخوره دیگه نمیخوام قیافتو هم ببینم
    عجب قالبی این 
    این خوبه دیگه عوضش نکنین که عالیه
    پاسخ:
    باشه
    فرهاد اله این سفیری که گفته هشدار من نیستم یکی دیگست دنبال اون بگرد>>من اونیم که تو مدرسه بت گفتم سفیرم****

    هشدار

    از این پس هر کس از هویت من استفاده کنه دشمن من محسوب میشه و ممکنه باهش درگیر بشم

    کمکم داره از این قالب حالم بهم میخوره فرهاد تو رو خدا عوضش کن.التماس میکنم 
    پاسخ:
    آرمین: مگه مجبورت کردن بیای اینجا؟
    زود تر این قالب رو عوض کن واقعا بده.
  • عـــــــا ر فــــــــ
  • بی سلیقها با این قالبشون
  • سفیر واقعی واقعی
  • سفیرواقعی خودتو معرفی کن بینم چکار میخوای بکنی؟فکر کنم خیلی وقته کتک نخوردی؟
  • سفیر واقعی
  • از سفیر جعلی میخوام هرچه زودتر یه هویت جدید برای خودش پیدا کنه

    وگرنه کلامون میره تو هم  

     

    پاسخ:
    الله اکبر 
    خوتی.غلط الکی از شایان نگیر وگرنه ازت غلط میگیرم؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آرمین: فقط نظرتو تائید میکم چون ارزش جواب دادن ندارن.
    فرهاد: اگه مردی بگیر......
    ابوالفضل:...
  • سفیر واقعی
  • ببینم سوءتفاهم نشه من این نظررو نذاشتم یه سفیر دیگه بوده که خودم حتی نمیدونم کیه،خلاصه این سفیر آن سفیری نیست که من هستم!گرفتید؟
    پاسخ:
    خیلی بیکارین 

    اخه ریاضی هم شد رشته ی تحصیلی نمیدونم شما کجا رو میخواین بگیرین.

    پاسخ:
    جایی که شما نمیتونید بگیرید
    راست میگی شایان موافقم بریم تو وب خودمون برنامه ریزی کنیم که یه حمله سازماندهی شده و سایبری رو به این کلاس........انجام بدیم.......دوم ریاضی منتظر باش؟،!؟؛؟!هههههههه
     اینو که میخوام بگم با سفیرم. به جای این کارا بیا تو وبلاگ خودمون با هم مشورت کنیم بعد به ریاضیا حمله کنیم. 
    شایان نامرد از من دفاع نمیکنی حداقل از کلاست دوم تجربی دفاع کن؟؟؟؟
    پاسخ:
    اول برین یکی بشین بعد بیاین جر بکشین
    به هندسه خو من ارادت خاصی دارم خو خره همه نمره های من بالای 18/5 بودن به جز یه 14 جغرافی و یه16 هندسه بعدش هم تو خودت از امتحان جغرافی فرارکردی ولی من مرد بودم و موندم و14 گرفتم.
    پاسخ:
    آرمین:
    من اگه مریض نبودم امتحان رو میدادم 
    درضمن من آخر امتحانشو دادم که20 گرفتم 
    و این خره رو هم که گفتی میذارمش پای بچه بودن
    بعدشم هم معدل من خیلی خوبه البته اگه درس جغرافیا رو درنطر نگیری.
    پاسخ:
    فرهاد: شایان به هندسه سلام برسون.
    کی واسه معدل درس میخونه؟
    پاسخ:
    معدل هم مهمه 
    تو لینکش کن کاریت نباشه
    درسم رو هم میخونم 
    پاسخ:
    اگه میخوندی معدلت این نبود
    http:///shimiahmadi.blogfa.com اینم از انجمن شیمی بی زحمت لینکش کن
    پاسخ:
    آرمین:بشین درستو بخون
    چرا؟

    پاسخ:
    دیگه حوصلشو ندارم
    you are aترسو
    پاسخ:
    فرهاد: شایان با کی هستی؟
    آرمین این چه وضیه تو وبلاگت مگه این جا صاحب نداره ببین فرهاد چیکار وبلاگ کرده؟
    پاسخ:
    دیگه کاری به وبلاگ ندارم 

    یه روز اومدی تو وبلاگ ببین داری چیکارمیکنی؟ این مطلب ها چین ؟آرمین مطالب بهتری میذاشت تو وبلاگ فرهاد اصلا ازت انتظار نداشتم.عوضشون کن
  • رضا ادیسون
  • فرهاد انگار عاشق شیمیه
    ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره بدجور
  • رضا ادیسون
  • پیه باوا حوصله دارین با تجربی ها بحث کنید؟
    فرهاد اصلا من نیستم .این مطالبی رو که تو وبلاگ زدی خیلی طولانی هستن جمع وجورشون کن
    نصرمن الله و فتح غریب مرگ بر این ریاضیه مردم فریب
    پاسخ:
    فرهاد: شایان دوس داری خودتو به این خر نسبت بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آرمین این جنگ رو با سفیر تموم کن ازش معذرت بخواه .
    پاسخ:
    شایان بس کن
    دیگه ادامه نده و گرنه...
    فرهاد اله
    نه اصلا کلافه نشدم
  • مجتبی فتحی
  • گفته بودم دیگه تو وبلاگتون نیام ولی دلم نیومد!دوم ریاضی اونقد پیشم عزیز هستن که چیزی ازشون به دل نگیرم!
    الان یه چیزی بت میگم که بات نخرهه!!لطفا احترام خود را حفظ کنید وگرنه فردا سرراه جلوتو میگیرم!!!!((ستادجنگ دوم تجربی))
    پاسخ:
    به نظرت خودت خیلی احترام نگه میداری؟
    آرمین این سفیر دوم تجربی حسابی کلافت کردده عزیزم ها؟
    آرمین مثلا بی کار نیستی چیکار میکنی؟بعد من شبا و ساعت 6تا7میام بفهم
    خفه شو!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    وقتی تربیت رو پخش میکردن حتما دستشویی بودی 
  • رضا ادیسون
  • میگم مگه زبون آدمی زاد حالیت نمیشه آرمین؟
    حتما تو کوچه باید سر راهتو بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مگه چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • یه خلیج فارسی
  • هههه خیلی بدبختی برو تو وب دوم تجربی ببین چی بهتون گفتن.واقعا شایان کلانتر نویسنده خیلی خوبیه.وبلاگشون هم از شما بهتره. 
    پاسخ:
    من که میدونم احمدی روشنی هستی
    من بیکارنیستم مثل شایان هر ثانیه آن باشم
    بی ادب چیکار بیت رهبری داری بعد یه نظر دیگه هم بهت داده بودم اون چی شد؟
    پاسخ:
    من چیزه بدی نگفتم گفتم سلامتیشون
    هههههههههههههههه آرمین بیکاری ها آرمین چه خبر؟ 
    پاسخ:
    سلامتی بیت رهبری
    شما دنیا رو عوضی میبینید؟؟؟؟!!!
    پاسخ:
    من اینو گفتم؟
    وبلاگ کلاس ما فچ و رق باشه به از کلاس شما که رسمیه!!!!!!!
    پاسخ:
    دنیا عوض شده
  • رضا ادیسون
  • قرار بود زیر جوابی که بم بدین اسمتون رو بگین


    ولی حک کردن خیلی راحته و خیلی هم حال میده
    پاسخ:
    هک کن
    آرمین بچه پرو خجالت بکش اومدی تو یه وبلاگ آخوندی اون وقت میگی رسمیه رو رو برم. 
    پاسخ:
    منکه منظورتو متوجه نشدم
  • رضا ادیسون
  • بچه ها میخوایین وبلاگتون رو حک کنم؟
    پاسخ:
    دنگ در نیار
  • رضا ادیسون
  • بابا خجالت بکشین منشوری چیه
    میگم اون خواهران ضد انقلاب رو بچه ها زدن حذفش کردم
    انگار خیلی وقته به وبمون سر ندین آخه عئضش کردم

    راستی وقتی جوا میدین زیرش اسم خودتون رو بنویسین که بدونم آرمین هستی یا ابولی
  • رضا ادیسون
  • سلام آقای فتحی

    آقای فتحی یه چیز باید یاد بچه های مدرست بدی
    آخه خجالت نمیکشن من اینقد میام اینجا نظر میدم ولی اونا حتی یه نظر هم تو وب ما ندادن
    بعدش هم میان وب ما رو لینک میکنن و فرداش میان حذفش میکنن
    پاسخ:
    رضا خو وبت یکم منشوریه
    از دوم تجربی مزاحم میشم خواستم بگم دوم تجربی وبلاگ داره...دوم ریاضی هم وبلاگ داره فقط فرقش از زمین تا اسمونه مثلا قالب وبلاگ ما برابر کل وبلاگ شماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سفیر دوم ریاضی:
    قالب کلاس ما رسمیه و درخور کلاسمون شماهم که قالبتون یکم به قول گتوندی زبان های عزیز فچ و رقه 
  • مجتبی فتحی
  • وبلاگ کلاس دوم ریاضی
    پاسخ:
    خو مطلب به درد بخور نیست که قابل توجه باشه
    پس تو هم برو یه کلاس نوشتن املا خیلی زشته.اگه میخوای بگی زشت پیرزنه من قبل از تو میگم
  • مجتبی فتحی
  • ابوالفضل آرمین یه چیزی بزنید تو ویتون مردم بس اومدم و رفتم و خبری نشد!
    پاسخ:
    وبلاگ خودمون یا کلاس؟
    ن والا بی کار نیستم درس دارم
    پاسخ:
    پش برو بشین درس بخون
  • رضا ادیسون
  • نوکرتیم
    راستی شما داخل کلاساتون هیتر دارین؟
    ما نداریم رفتم یکی درست کردم برا کلاس اونم با هزارتا اومید و آرزو که زنگ اول احضار شدم دفتر و تحدیدم کردن که اگه یه نفر بمیره باید جوابگو باشی و نبینیم دیگه از این کارا بکنی
    آخه یه دونه مخترع داخل گتوند هست اونم منم/بدبختی اینجاست که عکساشو نمیدن که بزنم تو وب
  • مجتبی فتحی
  • جوابشو نده آرمین!
    پاسخ:
    چشم
  • رضا ادیسون
  • آرمین حوصله دارین با شایان کل کل کنی؟
    ولش کن بزار بچه دلش خوش باشه
    پاسخ:
    چشم رضا
    آرمین اصلا حالم خوب نیست بیا دوباره دعوا را بندازیم یه کم بخندیم نه تو این جا بیا یه وبلاگ جدید درس کنیم
    پاسخ:
    بیکاری بخدا برو بشین یکم درس بخون
  • یکی از بچه های دوم تجربی
  • کلاس ما کلاسه خیلی باحالیه. نه مثل شما که همتون ادمای چابلوس و مزخرف(غیر از تعدادی محدود)هستین.البته کلاس ما هم تعدادی از این تیپ ادمها توش هست ولی خیلی کم.

    .

    .

    زنده باد دوم تجربی

    پاسخ:
    ببین بهت چیزی نمیگم.

    چون: جواب ابلهان خاموشیست
  • رضا ادیسون
  • حقیقت تلخه
    مگه نه؟
    پاسخ:
    شاید
    آرمین این رضا بهادری.........
  • رضا ادیسون
  • -همه ی معلما میگن که شما تنبل ترین کلاس ریاضی در دورهی افتتاح مدرسه ی طالقانی هستین آخه اولین باره که درصد قبولیتون با درصد قبولی مدرسه ی احمدی روشن یکسان شده
    بخدا
    حتی چنتا از همین معلمایی که الان دارن بتون درس میدن اینو گفتن
    پاسخ:
    آفرین
    این هم از چت روم کلاس لینکش کنhttp://dtajahmadi.chata.ir/
    پاسخ:
    حسی
    سلام این وبلاگ رو لینک کنید پایگاه شهید استادیان گتوندwww.ostadiyangotvand.mihanblog.com
    ارمین یا ابولفضل برین تو وبلاگ کلاس ما تو بخش نویسنده جدید وبلاگ یکی یه نظر داده برین بخونینش.
    آرمین یا ابولفضل برین تو وبلاگ کلاس ما تو بخش نویسنده جدید وبلاگ یه مطلبه نوشتم بعد یکی یه نظر داده برین اون رو بخونین. ههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • رضا ادیسون
  • برین بابا 
    نامردا
    برین با این وبتون هی بش مینازین 
    پاسخ:
    رضا داشتیم؟
    وبلاگ خوبیه موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم
  • مجتبی فتحی
  • مطلب جدید!!!
    پاسخ:
    چشم
    زیاد ادعا داری مغروری باهات حرفی ندارم
    جواب نداری مثلا چی میخوای بگی؟

    چون حال و حوصلتو ندارم که بخوام جوابتو بدم
    آخه تو که مرد نیستی اسمتو بنویسی چرا میای نظر میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا ادیسون
  • اینم آدرسش
    www.taleghani-math3.loxblog.com
    پاسخ:
    باشه آقا رضا
  • رضا ادیسون
  • سلام
    میخوام اگه بشه وبلاگ کلاس ما رو هم داخل وبتون معرفی کنید
    تازه راه اندازیش کردیم شاید زیاد مطلب داخلش نباشه ولی آرمین و ابوالفضل اگه میشه یه مطلب برای معرفی وبلاگ کلاسمون بزنین تو وب کلاستون
    (ببین اگه نزدین آرمین تو رو تو کوچه میگیرم میزنم ایوالفضل تو رو هم وقتی اومدی تمرین
    ههههههههههههههههههههههههههههههه)
    پاسخ:
    رضا چته پررو  شدی؟ههههههههههههههههه
    در جواب میلاد:آخه این چیزای سوسولی چین که دوم تجربی بهشون حسادت کنه خود در گیری داری ها
    پاسخ:
    لطفا توهین نکنید
    دلم واسه بچه های تجربی میسوزه وقتی آقای فتحی گفت که کلاسمون کلاس برتر شده انقد بهشون فشار اومد که دیگه حاضر نشدن تشویقمون کنن! 
    هههههههههههههههههه...
    قربانت آرمین نمیخوام کسی بشناسه ولی اینو بهت جدی میگم آدم خیلی خوبی هستی
    لطفا این آدرس رو بلینکین 
    http://ahuramazda.blog.ir
    با اسم اهورا مزدا
    پاسخ:
    بیا پیشم به خاطر این همه طرفتاری یه کارت جایزه20امتیازی بهت بدم
    کی معلوم میشه میخوایم یه کمی به تجربیا بخندیم؟
    پاسخ:
    فردا آقای فتحی زحمت میکشن میزننشون تو سایت مدرسه
    یعنی بازم ما کلاس برتر شدیم؟
    پاسخ:
    نه هنوز معلوم نیست 
  • رضا ادیسون
  • سلام 
    خدا به دادتون برسه ببین کیا نویسنده ی وبلاگ هستن
    آرمین و ابوالفضل
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    (رضا بهادری.سوم ریاضی طالقانی)
    پاسخ:
    مگه چمونه 
    ببین خودت هم میدونی جرئتشو دارم ولی نخواستم ولی خداشاهده دیگه جواب این پیامم رو نده تا آقای فتحی عصبانی نشه چون اگه تو جواب بدی منم میدم دوباره دعوا میشه.
    پاسخ:
    نداری 
    ولی از این حرکتت خیلی خوشم اومد حالا دیگه شدی مثل یه آدم روبه کاملی
    هیچ میگم امروز  نه جنگی و نه درگیری بود راحت شدی.راستی من تو وبلاگ ازت عذر خواهی کردم.
    پاسخ:
    تو اگه جراتشو داشتی خو میگفتی کی هستم
    خواهش میکنم
    بابا نظرات این دوم تجربی رو تائید نکنید
    پاسخ:
    گناه دارن
    امروز راحتی ها ؟
    پاسخ:
    چی؟
    ببخشید هم هم توی وبلاگ کلاس خودمون بودم هم توی وبلاگ کلاس شما آهنگ مسخره ای رو که شایان کلانتر گذاشته بود فکر کردم مال وبلاگ شماست ببخشید
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    من طرفتار پرو پاقرص دوم ریاضی هستم و تو فضای مجازی در کنارتون هستم 
    پاسخ:
    خیلی ممنون.کارت درسته
    موزیک دوخترونشون رو نگاه کن هههههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    کدوم موزیک رو میگی؟
    قربونت بچه های وبلاگ نویس کلاسمون برم...

    پاسخ:
    برو
    میلاد مطلب بیار بزنیم تو وبلاگ کلاسمون
  • مجتبی فتحی
  • thank s alot
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    اسمم رو نمیگم این بحث هاروهم تموم میکنم ولی خدا نکرده فکر نکنی ازت میترسم فقط به خاطر آقای فتحی بود
  • مجتبی فتحی
  • جو بوجود بین دوم تجربی و ریاضی اصلا قشنگ نیست!حرفهاتون بوی رفاقت نمیده!تموم کنید این بحث های بیخود رو!
    پاسخ:
    چشم 
    ترسو تو جواب قبلی نوشتی ما از دوم تجربی متنفریم حالا چی شد؟ ببین حالتو میگیرم انقدر با نیش وکنایه در مورد کلاس ما صحبت نکن باتو تنها نیستم با تمام دومای ریاضی هستم که تفکرشون اینه .این اخطار دومه یک بار دیگه ماهم ساکت نمیمونیم از عواقبش هم نمی ترسیم .
    پاسخ:
    حیف که نمیخوام تو وبلاگ حرفیو بزنم که از اعتبار دوم ریاضی کاسته بشه اسمت رو بگو ببینم کی هستی تا باهم حرف بزنیم مشکلت چیه 
    ما از کسانی که تو وبلاگ به ما توهین میکنن حالمون بهم میخوره خجالت هم خوب چیزیه میای تو دنیای مجازی دعوا راه میندازی به شرافتم قسم حالتو میگیرم تا بگی غلت کردم .
    احترام بذار تا بهت احترام بذارن الان هم اگه اگه لینک کردن وبلاگ ما باتنفر بوده نمیخوایم.
    پاسخ:
    ببین نه ازت میترسم نه چیزی زیادی هم حرف نزن من با بیشتر دوم تجربیا رفیقم چه ربطی داره که بخوام سر موضوع های الکی بحث کنم اقا رشته تجربی بهتره هرکی یه نظری داره من گفتم اگه برم رشته ریاضی موفق ترم شما هم همینطور اما تجربی 
    حالا بخدا به جان عزیزم فقط من دوست دارم که پیشرفت کنین لااقل اگه خودم هیچکاره شدم بگم این رفیقمه
    با سلام لطفا وبلاگ مارو هم لینک کنین با تشکر
    پاسخ:
    ما از دوم تجربی متنفریم ولی باشه به خاطر بعضی از بچه ها لینک میکنم
  • مجتبی فتحی
  • سعی کنید وبلاگتون حاصل یه کار گروهی باشه که بشه عنوانش رو گذاشت وبلاگ کلاس دوم ریاضی نه وبلاگ دو تا از بچه های کلاس دوم ریاضی!
    پاسخ:
    وبلاگ کلاسمون من هم بهشون گفتم مطلب بیارین بزنیم تو وبلاگ نمیشه که 17 تا نویسنده داشته باشه اونموقع دیگه کنترلی روش نیست 
    چشم
  • هههههههههههههههههههه
  • دورود بر دوم تجربی ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﻪ بچه های ریاضی ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺟﺪﯼ ﺩﺍد. . .!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ بچه های ریاضی ﺧﯿﻠﯽ
    ﭘﺮﭼﻤﺸﻮﻥ ﺑﺎﻻﺱ، ﺗﻮﯼ ﺧﻄﻮﻁ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻭ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺩﺍﺭﻩ
    ﺍﺧﻼﻝ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ. . .!
    سلام،
    وبتون عالیه،ب من هم سر بزنید!!!!!!!
    پاسخ:
    علیک سلام
    حتما
  • مجتبی فتحی
  • ابتکارتون تو داشتن یه وبلاگ مشترک برا کلاستون رو تحسین میکنم!باز ثابت کردید دوم ریاضی بهترینه!سعی کنید تا جایی که امکان داره محتوای علمی داشته باشه و محورش رو ریاضی باشه!موفق باشید!
    پاسخ:
    ممنون .چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی