کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

به وبلاگ کلاس سوم ریاضی و فیزیک دبیرستان شهید احمدی روشن گتوند خوش آمدید
امیدوارم مطالبی که اینجا گذاشته میشه به دردتون بخوره

روز پنج شنبه ساعت تقریبا10 بود که از مدرسه راه افتادیم و به منطقه ی پل پرزین رفتیم که اونجا ناهار بخوریم و خیلی خوش گذشت و ساعت 13:15تقریبا به سمت سر دشت حرکت کردیم وبه مدرسه رسیدیم و  اسکان کردیم و یه چندمتر اونورتر یه سالن بود که آقای فتحی تمام طول روز رو اجاره اش کرده بود و ما به اندازه ی یه ماه فوتبال و والیبال بازی کردیم وشب اومدیم و یکم تنقلات ومیوه زدیم به بدن تا انرژی بگیریمو تا صبح بمونیم بیدار وسروصدا کنیم و همینکار روکردیم بعد صبح آقای فتحی لیدرهای دیشب رو زود از خواب بیدار کرد و نذاشت بخوابن و  به راهمون که مقصدش پارک بعثت دزفول بود حرکت کردیم و تا ساعت 12:30 اونجا بودیم بعد به یه جای خوب که راننده پیشنهاد داده بود رفتیم وناهار رو اونجا خوردیم وبالاخره ساعت حدود چهار بعدازظهر بود که به گتوند رسیدیم. از آقای فتحی واقعا تشکر میکنیم که خستگی رو واقعا تو چشماش می شد تشخیص داد. ولی  کسانی که نیومدن مطمئن باشن چیز خوبی رو از دست دادن در کل به نظر من اردوی خوبی بود! 
و اینم چندتا عکس از این اردو 










  • آرمین

نظرات  (۵)

بابا بی خی بیا ارمین بکشیم
به این کارامین میگن پاچه خواری
پاسخ:
به نظر من اینطور نیست 
هرکاری اونجا کردم من فقط به خاطر بچه ها بوده ولاغیر
  • مجتبی فتحی
  • میدونی به چی فکر میکنم؟حتما باید یه روز تو مدرسه تو همون تشتول برا همه بچه ها دوباره همون تخم مرغ معروفمو درس کنم اونایی که نیومدن اردو بی نصیب از دنیا نرن!
    پاسخ:
    ولی انصافا خیلی خوش گذشت منکه از اینکه زود گذشت خیلی ناراحتم دلم میخواد یه بار دیگه بریم 
    خایه ها که هنی ری دلومن
  • عـــــــا ر فــــــــ
  • ای جونم آقای فتحی

    این لیدر شب رو خوب اومدی
  • مجتبی فتحی
  • منتظر عکساشم
    پاسخ:
    والا آپلود نمیکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی