کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

به وبلاگ کلاس سوم ریاضی و فیزیک دبیرستان شهید احمدی روشن گتوند خوش آمدید
امیدوارم مطالبی که اینجا گذاشته میشه به دردتون بخوره

یکی از مزایای بنیادین کیلیپس اینه که
کمک میکنه دختر و از پسر تشخیص بدیم
فکر کنم تنها راه باقی مونده همین باشه !









  • فرهاد اله

نظرات  (۳)

بابا آقای فتحی من یه احمدی روشنی واقعی هستم این وصله هابه من نمیچسبه میگی نه از فرهاد بپرس اونو که قبول داری؟بعد من واسه چیز های دیگه هم نظر میدم ولی تاییدش نمیکنه. 
شایان چرا برا مطالب دیگه نظر نمیدی.این شایان کارخونه شیبشست کارش از شیشه حورده گذشته
چه قدر این  کلیپس واسم آشناست؟ای کلک.......................   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی