کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

دبیرستان احمدی روشن گتوند

کلاس سوم ریاضی فیزیک

به وبلاگ کلاس سوم ریاضی و فیزیک دبیرستان شهید احمدی روشن گتوند خوش آمدید
امیدوارم مطالبی که اینجا گذاشته میشه به دردتون بخوره

ببینید این مطلبی که زدم از وبلاگ دوم تجربی کپی کردم.

به نوشته قرمز رنگ توجه کنید.

اول نظراتی رو که میدین باید به هیچ وجه داخلش بی احترامی نباشه و بعد بعضی ها تو نظراتشون میگن اگه جرات داری؟من به وقتش خیلی دل و جرئت دارم ولی هیچ وقت نظری رو تایید نمیکنم که داخلش بی احترامی باشه.حالا یه کم فک کن ببین چرا نظرتو تایید نکردم بعدش خواهش میکنم از به کار بردن واژه جرات رو به کار نبرین چون ممکنه جوابی بهتون بدم که...

حالا برید درستش کنید....
  • فرهاد اله

نظرات  (۳)

  • حا لا اگه راست میگی تاییدش کن
  • اگه جرعت داری تاییدش کن هر چی هم می خوای بگو کی به کیه
    هیچ اشکالی توش نیست.حالا من این مطلب رو به عنوان اعلام جنگ میدونم.
    پاسخ:
    آرمین :شایان دیگه نظراتتو تائید نمیکنم
    خیلی بیکاری
    پاسخ:
    آرمین: نه به اندازه تو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی